Evaluering

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger om konferansen.

Hvilken rolle hadde du som deltaker?
Hva er ditt helhetsinntrykk av Ettervernskonferansen?
I hvilken grad ble dine forventninger til konferansens faglige innhold innfridd?
Hvor relevante opplevde du temaene for ditt arbeid eller engasjement?
Hvordan opplevde du det faglige nivået?
Hvordan vurderer du de ulike innleggene/postene?
Svært braBraMiddelsSvaktFikk ikke med meg / ikke relevant
Thomas Seltzer
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Ellen Rønning-Arnesen
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Dagny Adriaenssen Johannessen
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Stian Biong
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Thomas Clausen
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Aleksander Hagen Erga
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Kari Lossius
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Jan Sunder Halvorsen
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Øyvind Sandve
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Ronny Rene Raven
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Tommy Sjåfjell
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Panelsamtalen
Svært bra
Bra
Middels
Svakt
Fikk ikke med meg / ikke relevant
Hvor fornøyd var du med konferanselokalet?
Hvor fornøyd var du med mat og servering?
Hvor fornøyd var du med organisering og informasjon underveis?
Hvordan opplevde du lengden på konferansen?
Hvordan vurderte du mulighetene for mingling og nettverksbygging?
Har konferansen påvirket hvordan du tenker om ettervern?
Vil du delta neste år?